Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Stargardzie

ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w Zespole Finansowo-Administracyjnym

Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent w Zespole Finansowo-Administracyjnym
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie

 

Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie ul. Skarbowa 1

Liczba i wymiar etatu: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł więcej niż 6%.
 

Rodzaj umowy o pracę: umowa na czas określony do 6 miesięcy, po pozytywnie zakończonej służbie przygotowawczej możliwość dalszego zatrudnienia.

 

Przewidywany termin zatrudnienia: październik/listopad 2022 r.

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane: technik administracji),
  7. doświadczenie na podobnym stanowisku – średnie – 3 lata, wyższe – 1 rok,
  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność redagowania pism urzędowych,
  2. umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku,
  3. umiejętność współpracy z zespołem,
  4. wysoki poziom kultury osobistej,
  5. zdolności organizacyjne, dokładność, rzetelność,
  6. znajomość techniki biurowej i obsługi urządzeń informatycznych.

 

  1. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku pracy będzie odpowiedzialna za:

1) przyjmowanie interesantów i kierowanie do właściwych stanowisk merytorycznych;
2) przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej;
3) obsługa korespondencji wychodzącej;
4) rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją Dyrektora;
5) prowadzenie rejestru delegacji pracowników;
6) prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora;
7) prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
8) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw;
9) prowadzenie rejestru wniosków na Zarząd Powiatu;
10) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
11) uczestniczenie w organizacji pracy Dyrektora PCPR;
12) obsługiwanie narad i konferencji.

 

  1. Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru prac na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca o charakterze administracyjno-biurowym, praca w pozycji siedzącej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywania pracy, obciążenie wzroku.

 

  1. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- stanowisko pracy znajduje się na parterze, podjazd dla wózków inwalidzkich (parter), winda, urządzenia sanitarne na każdej kondygnacji,
- stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefon.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
  2. list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  5. oświadczenie RODO (wzór w załączniku),
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
  7. kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru karnego),
  10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie od lekarza medycyny pracy).

 

  1. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty, złożone w zaklejonej kopercie,opatrzonej opisem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Finansowo-Administracyjnym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie” należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: 73-110 Stargard, ul. Skarbowa 1, w terminie do 7 października 2022 r. (uwaga: liczy się data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie).

 

List motywacyjny i życiorys powinien być opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.

 

Dokumenty niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pcprstargard.pl/bip/).

 

Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu: 91 48-04-906

Załączniki:

wynik naboru

Utworzono dnia 04.11.2022, 09:55
wynik naboru

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Utworzono dnia 23.09.2022, 13:39

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Utworzono dnia 23.09.2022, 13:39

Informacje

Liczba wyświetleń: 947
Utworzono dnia: 23.09.2022
Dokument wprowadził:
Agnieszka Tarnawska
Dokument opublikował:
Agnieszka Tarnawska

Historia publikacji

  • 04.11.2022 09:55, Administrator
    Dodanie załącznika: wynik naboru
  • 23.09.2022 13:39, Agnieszka Tarnawska
    Dodanie załącznika: Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • 23.09.2022 13:39, Agnieszka Tarnawska
    Dodanie załącznika: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych