Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Nabór na wolne stanowisko - Kierownik Zespołu ds Instytucjonalnej Pieczy Zastępczej

Utworzono dnia 11.10.2022

OGŁOSZENIE O NABORZE

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie
ogłasza nabór na  stanowisko urzędnicze:
Kierownik  Zespołu ds. Instytucjonalnej Pieczy Zastępczej

 

Nazwa i adres jednostki:  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie,
ul. Skarbowa 1


1.  Wymagania niezbędne:
 

  1. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, praca socjalna, zarządzanie
  2. posiada 5 letni staż w pracy z dzieckiem i rodziną;
  3. osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu wykonawczego;
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem  za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo  skarbowe;
  6. znajomość przepisów z zakresu:
    1.    ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i aktów wykonawczych do ustawy,
    2. ustawy o pomocy społecznej,
    3. ustawy o samorządzie powiatowym,
    4. ustawy o ochronie danych osobowych,
    5. kodeksu postępowania administracyjnego,
    6. kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  2. doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi,
  3. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność,
  6. bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej, Internetu;
  7. dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
  8. umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
  9. umiejętność interpretowania przepisów;
  10. umiejętność pracy pod presją czasu;
  11. kreatywność.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kierowanie bieżącą działalnością opiekuńczo – wychowawczą placówek opiekuńczo-wychowawczych;

2)

3) stałe utrzymywanie przepływu informacji o planowanych działaniach i decyzjach podejmowanych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, a także stała możliwość porozumiewania się  w tych sprawach;

     4) działanie i podejmowanie decyzji w zakresie bieżących spraw opiekuńczo – wychowawczych;

5)    stwarzanie warunków do harmonijnego i wszechstronnego rozwoju wychowanków;

6) rozliczanie wychowawców z przyznanych godzin na pracę indywidualną z wychowankiem;

7)    branie udziału w pracach Zespołu do spraw okresowej oceny sytuacji wychowanków;

8)    wnioskowanie do Zastępcy Dyrektora o zwołanie w razie potrzeby doraźnego posiedzenia zespołu                           

9)    współpraca z sądem, kuratorami sądowymi, ośrodkami pomocy społecznej, rodzinami biologicznymi wychowanków oraz rodzinami zaprzyjaźnionymi;

10) kontrolowanie stanu sanitarno-higienicznego wszystkich pomieszczeń placówek opiekuńczo-wychowawczych; 

11) kontrolowanie sporządzania posiłków, zgodnie z zatwierdzonym jadłospisem;

12)  kontrolowanie dokonywania wpisów w dzienniku raportów z przebiegu dziennej i nocnej pracy placówek opiekuńczo-wychowawczych;

13) kontrolowanie dokonywania wpisów w kartach odzieżowych wychowanków;

14) kontrolowanie dokumentacji prowadzonej przez wychowawców w placówkach: kart zajęć zorganizowanych z dziećmi i wykazu wydawanych leków;

15) monitorowanie na bieżąco stanu ewidencji wychowanków w placówkach opiekuńczo-wychowawczych;

16) podpisywanie korespondencji wewnętrznej oraz parafowanie korespondencji zewnętrznej przed przedłożeniem do podpisu Dyrektorowi.

          1.           Kierownik zespołu ds. instytucjonalnej pieczy zastępczej podlega bezpośrednio Zastępcy Dyrektora.

2. W czasie nieobecności Kierownika zespołu ds. instytucjonalnej pieczy zastępczej jego obowiązki przejmuje Zastępca Dyrektora.

 

 

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys (CV) i list motywacyjny;
  2. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły);
  3. ;
  4. dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  8. kopie świadectw pracy;
  9. inne dokumenty.       

  

Inne informacje
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą:

„Działając na podstawie art.13.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE 9 ogólne rozporządzenie o ochronie danych – Dz.U.UE.L 2016.119.1, wobec uzyskania od Pani/Pana danych, prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją:

  1. Dane administratora danych (ADO) – administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie PCPR w Stargardzie.
  2. Cel przetwarzania: dla realizacji procesu rekrutacji.
  3. ADO nie przewiduje przekazania uzyskanych danych osobowych innym odbiorcom poza pracownikami Urzędu. W przypadku ujawnienia się konieczności przekazania danych odbiorcom innym niż w zdaniu poprzedzającym, zostanie Pani/ Pan odrębnie poinformowana/y.
  4. ADO przewiduje profilowanie kandydatów w oparciu o dane będące w posiadaniu Zespołu Organizacyjnego, które będzie polegać na wykorzystaniu danych osobowych do oceny kandydatów.
  5. Czas przetwarzania danych osobowych wiązać się będzie z właściwą procedurą prawną i przepisami prawa upoważniającymi do zachowania i archiwizacji pozyskanych danych.
  6. ADO informuje jednocześnie , iż na podstawie art. 77 RODO ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Urzędu Ochrony danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel.: 22 531 03 00, dotyczącej niezgodności przetwarzania przekazywanych danych osobowych z RODO.

 

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie pocztą lub osobiście
    w siedzibie przy ul. Andersa 14, 73-110 Stargard  z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko:  KIEROWNIKA ZESPOŁU DS. INSTYTUCJONALNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ”  w terminie do 21.10.2022r. do godz.15.00. Oferty , które wpłyną do PCPR po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

Przewidywany termin zatrudnienia 01.11.2022r.

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR stargard.

Kandydaci  spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty aplikacyjne po upowszechnieniu informacji o wyniku naboru podlegają zniszczeniu.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu wrześniu 2022r. przekroczył 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać  pod numerem  telefonu  915784579.

                                                                                                         

 

                                                                                                                       

                         

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

  • Załącznik
    Utworzono dnia 11.10.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych