Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w Zespole Finansowo-Administracyjnym
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent w Zespole Finansowo-Administracyjnym
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie
Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie ul. Skarbowa 1
Liczba i wymiar etatu: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł więcej niż 6%.
Rodzaj umowy o pracę: umowa na czas określony do 6 miesięcy, po pozytywnie zakończonej służbie przygotowawczej możliwość dalszego zatrudnienia.
Przewidywany termin zatrudnienia: październik/listopad 2022 r.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane: technik administracji),
- doświadczenie na podobnym stanowisku – średnie – 3 lata, wyższe – 1 rok,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku,
- umiejętność współpracy z zespołem,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- zdolności organizacyjne, dokładność, rzetelność,
- znajomość techniki biurowej i obsługi urządzeń informatycznych.
- Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku pracy będzie odpowiedzialna za:
1) przyjmowanie interesantów i kierowanie do właściwych stanowisk merytorycznych;
2) przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej;
3) obsługa korespondencji wychodzącej;
4) rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją Dyrektora;
5) prowadzenie rejestru delegacji pracowników;
6) prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora;
7) prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
8) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw;
9) prowadzenie rejestru wniosków na Zarząd Powiatu;
10) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
11) uczestniczenie w organizacji pracy Dyrektora PCPR;
12) obsługiwanie narad i konferencji.
- Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru prac na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca o charakterze administracyjno-biurowym, praca w pozycji siedzącej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywania pracy, obciążenie wzroku.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na parterze, podjazd dla wózków inwalidzkich (parter), winda, urządzenia sanitarne na każdej kondygnacji,
- stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefon.
- Wymagane dokumenty:
- CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie RODO (wzór w załączniku),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru karnego),
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie od lekarza medycyny pracy).
- Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty, złożone w zaklejonej kopercie,opatrzonej opisem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Finansowo-Administracyjnym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie” należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: 73-110 Stargard, ul. Skarbowa 1, w terminie do 7 października 2022 r. (uwaga: liczy się data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie).
List motywacyjny i życiorys powinien być opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.
Dokumenty niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pcprstargard.pl/bip/).
Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu: 91 48-04-906
Informacje
Agnieszka Tarnawska
Agnieszka Tarnawska