DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W STARGARDZIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
ZASTĘPCA DYREKTORA
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Miejsce wykonywania pracy : Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Stargard ul Skarbowa 1
Liczba i wymiar etatu : 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosił więcej niż 6%
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność czynności prawnych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz współpracy z zespołem
- wysoki poziom kultury osobistej
- zdolności organizacyjne , dokładność , rzetelność
- znajomość przepisów z zakresu ostawy o pomocy społecznej, pieczy zastępczej, rehabilitacji zawodowej i społecznej
GŁÓWNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW ;
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku pracy będzie odpowiedzialna za;
- nadzór nad organizacja pracy i realizacji zadań PCPR w Stargardzie
- koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- wytaczanie powództwa o roszczenia alimentacyjne wobec osób uchylających się od łożenia na utrzymanie członka rodziny
- opracowywanie programów i planów działania w zakresie należącym do jednostki
WYMAGANE DOKUMENTY :
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- kopie dokumentów opinii, referencji
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW :
Dokumenty w zaklejonej kopercie , opatrzonej opisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Zastępca Dyrektora powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ” należy składać do dnia 21.10.2022 w sekretariacie przy ul. Andersa 14 ,73-110 Stargard lub przesłać pocztą na wyżej wymieniony adres
Dokument aplikacyjny CV powinien być podpisany i opatrzony klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 ro ochronie danych osobowych /Dz.U.z 2019 r. poz.1781 /oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2022 r poz 530/
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BiP.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu :
(091) 5784579